دستگاه فوم بتن چیست

ساخت دستگاه فوم بتن
ساخت دستگاه فوم بتن
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰
فوم بتن چیست
فوم بتن چیست
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰
نمایش همه
نحوه کارکرد دستگاه فوم بتن

نحوه کارکرد دستگاه فوم بتن

کاربرد دستگاه فوم بتن چیست و چرا تا این حد طرفدار دارد؟ اصلا چطور می توان متوجه شد که عملکرد و روش کار دستگاه فوم بتن چیست؟

همه این ها سوالاتی هستند که در ذهن شما وجود دارد و شاید حتی بپرسید که مزایای این دستگاه به نسبت دستگاه های مشابه آن در بازار چیست.

در این مقاله همه این سوالات را مورد بررسی قرار داده ایم تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

در ادامه خواهیم خواند:

فوم بتن چیست و چگونه ساخته می شود؟

دستگاه فوم بتن چیست؟

نحوه استفاده از دستگاه فوم بتن چگونه است؟

الزام استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟

مزایا و معایب استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟

هزینه استفاده از دستگاه فوم بتن چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت خرید دستگاه فوم بتن چگونه است ؟

ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب بهترین دستگاه فوم بتن چیست؟

 

فوم بتن چیست و چگونه ساخته می شود؟

فوم بتن چیست ؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران از ما می پرسند. برای پاسخ دادن به این سوال باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود. فوم بتن ملاتی است در بسیاری از پروژه های ساختمانی به عنوان پر کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

سرعت اجرای بالا، وزن پایین، قیمت مناسب، مقاومت بالا و … از جمله مواردی است که به شما توضیح می دهد فوم بتن چیست و چه کاربردی دارد. فوم بتن از ماسه بادی، سیمان، آب و پروتئین های حیوانی و شیمیایی ساخته شده است.

برای این که بدانید کاربرد فوم بتن چیست باید ترکیبات آن را شناسایی کنید. برای تولید فوم بتن از مصالح و دستگاه های مختلفی استفاده می شود.

متریال های این فوم در دستگاه های مخصوص ریخته می شود تا به خوبی ترکیب شده و محصولی بسیار ایده آل را تولید کند.

دستگاه فوم بتن سیار بوده و می توان آن را با استفاده از ماشین حمل کرد و در پروژه های ساختمانی مختلف استفاده نمود.

به همین دلیل افرادی که به هر دلیلی با فوم بتن سر و کار دارند باید ابتدا بدانند که فوم بتن چیست و سپس دستگاه های تولید این محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهند.

سیمان یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده فوم بتن به شمار می رود به گونه ای که تا این سوال عنوان می شود که فوم بتن چست اولین فکری که به ذهن هر فردی می رسد، سیمان است.

فوم بتن مقدار استانداردی دارد که مصرف کمتر و بیشتر آن می تواند کیفیت و میزان مقاومت این محصول را کاهش دهد.

فوم بتن چه مزایایی نسبت به پوکه دارد

در کفسازی ساختمان و ساخت و سازها دو ملات فوم بتن و پوکه معدنی مورد توجه قرار می گیرد. برای این که بتوانید این دو مصالح را با یکدیگر مقایسه کنید و یکی از بهترین آن ها را تشخیص دهید ابتدا باید بدانید که فوم بتن چیست . در زیر به بررسی این دو خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین برتری فوم بتن نسبت به پوکه معدنی صرفه جویی در زمان می باشد. فوم بتن سرعت اجرای بالایی دارد و از این رو با استفاده از این ملات شما می توانید در زمان کوتاه تری ساختمان سازی خود را تکمیل کنید.

فوم بتن وزن سبک تری دارد و از این رو شما فرایند حمل و نقل آن راحت تر می باشد. از طرفی وزن پایین این سازه نیز اجرای آن را آسان تر کرده است.

برای دپوی پوکه های معدنی شما نیاز به فضای بالایی دارید در صورتی که برای دپوی فوم بتن نیاز به فضای کمی دارد و شما می توانید آن را در یک انبار کوچکی بریزید.

در بیان این که فوم بتن چیست و چه تفاوتی با پوکه معدنی دارد باید این نکته را نیز یادآور شویم که فوم بتن در دسترس تر بوده و شما با استفاده از دستگاه مخصوص ساخت فوم بتن می توانید به راحتی این محصول را ساخته و از آن استفاده کنید.

بنابراین با توجه به تمامی مطالب بالا دانستید که فوم بتن چیست و برای چه کاری مورد استفاده قرار می گیرد؟ در صورت طرح هر سوال و یا استعلام قیمت فوم بتن می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان هما فوم بتن تماس بگیرید.

 

 

فوم بتن چه ویژگی هایی دارد ؟

دانستن این موضوع که فوم بتن چیست و چه ویژگی هایی دارد، تعیین کننده کاربرد این محصول می باشد.

وزن سبک: کاهش وزن ساختمان در ساخت و ساز اهمیت بسیاری دارد. فوم بتن بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را حمل و نصب کرد. در این حالت شما می توانید قالب را کنترل کنید. به طور کلی با نصب فوم بتن بر روی ساختمان بار مرده سازه کاهش می یابد.

ایمنی بالا: در مقوله فوم بتن چیست باید در خصوص ایمنی این مصحول اطلاعات کامل تری را در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی های بارز فوم بتن نظارت و کنترل کیفیت و سهولت ساخت این بتن می باشد. این ویژگی سرعت روند اجرای پروژه شما را افزایش داده و در مقابل ایمنی آن را نیز چندین برابر خواهد کرد.

عایق صوت و حرارت: یکی از جواب های بسیار ایده آل در پاسخ این که فوم بتن چیست و چه کاربردی دارد این است که یکی از مهم ترین مزایای فوم بتن عایق صوت و حرارت این محصول و همچنین مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی می باشد. ساختمان هایی که با استفاده از فوم بتن ساخته شده است کمتر سر و صدا را از خود عبور می دهد و مصرف انرژی پایین تری دارد. همچنین در هنگام آتش سوزی هیچ کمکی به انتشار آتش نخواهد کرد.

اثرات زیست محیطی: شاید در موضوع فوم بتن چیست اثرات زیست محیطی این محصول برای شما اهمیت بالایی داشته باشد. خاکستر بادی یکی از موارد مهم در فوم بتن به شمار می رود. این ماده از جمله محصولات جانبی پسماندهای صنعتی می باشد. به همین دلیل خاکستر بادی باعث کاهش اثرات منفی بتن بر روی طبیعت خواهد شد.

مقاوم در برابر انواع شرایط جوی: از دیگر مزایا و ویژگی های مهم فوم بتن مقاومت بالای این محصول در برابر انواع شرایط آب و هوایی می باشد. در این صورت شما بدون محدودیت شما در هر منطقه جغرافیایی که هستید می توانید از فوم بتن برای ساخت و ساز خود استفاده کنید.

قیمت مناسب: در بحث فوم بتن چیست ، قیمت آن اهمیت بسیاری دارد. فوم های بتن به صورت متر مربع محاسبه می شود. بنابراین با اجرای این فوم بر روی ساختمان خود می توانید قیمت نهایی پروژه خود را کاهش دهید.

پر تکرار ترین سوالات پرسیده شده توسط کاربران:

فوم بتن برای چه مواردی استفاده می شود؟استفاده از فوم بتن برای تولید بلوک های ساختمانی، عایق حرارتی و صوتی سقف ها، کف، گرم کردن لوله ها، تولید بلوک های جمع شونده و پانل های پارتیشن در ساختمان ها و همچنین کف و زیرزمین های فوم بتن با تراکم بالاتر.
مشخصات فوم بتن چیست؟اساساً فوم بتن مخلوطی از سیمان، خاکستر بادی، ماسه، آب و عامل کف کننده است. … چگالی فوم بتن به طور کلی از ۸۰۰-۱۶۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب متغیر است. به طور کلی مزیت اصلی فوم بتن این است که در صورت لزوم می توان آن را به راحتی با پمپاژ قرار داد و نیازی به تراکم، لرزش یا تراز کردن ندارد.
آیا فوم بتن تحمل بار دارد؟افزایش مقاومت فشاری بتن فوم تشکیل شده از خاکستر بادی، میکرو سیلیس و پودر SiO2 در محدوده (۲۰-۲۵) مگاپاسکال است، این افزایش مقاومت نشان می دهد که این بتن فوم دار برای کاربردهای سازه ای یا بارگذاری رضایت بخش است. هدف بلبرینگ

 

دستگاه فوم بتن چیست؟

حتما برای شما هم سوال است که دستگاه فوم بتن چیست؟ دستگاه فوم بتن برای تولید و تامین مخلوط فوم بتن استفاده می شود و در لیست وسایلی است که در سایت های ساختمانی از آن استفاده می شود.

بتن فوم در واقع به واسطه میکسر فوم بتن ساخته می شود و در نهایت وزن سبکی دارد و به نوبه خود نقش عایق را ایجاد می کند.

به واسطه دستگاه فوم بتن که عامل فوم است می توان ترکیب خوبی با خمیر سیمان به صورت مکانیکی ایجاد کرد.

این ترکیب به واسطه سیستم پمپاژی که در دستگاه فوم بتن دیده می شود در محل ساخت و یا محیط پروژه ریخته می شود.

در پاسخ دقیق تر به سوال، دستگاه فوم بتن چیست، باید بگوییم که فوم بتن به دید وزن سبک و سازگاری که با محیط زیست دارد می تواند به میزان گسترده ای در ساخت و ساز استفاده شود.

فوم بتن ها دارای ویژگی های مقاومتی بالایی در برابر آتش هستند و دستگاه فوم بتن سبب می شود که فوم بتن ها بتوانند چگالی کم و مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشند و از سوی دیگر زمان سرویس دهی طولانی تری را در بر بگیرد.

نگهداری از دستگاه فوم بتن آسان است. به هر صورت این ماده ارزشمند به واسطه یک دستگاه ویژه ساخته می شود.

 

دستگاه فوم بتن چیست

دستگاه فوم بتن چیست

بیشتر بخوانیم ?  افزودنی بتن

نحوه استفاده از دستگاه فوم بتن چگونه است؟

دستگاه فوم بتن که نام دیگر آن ماشین بتن فوم است در واقع دستگاهی است که برای اختلاط فوم بتن استفاده می شود و دارای یک بخش میکسر پیشرفته به نسبت دستگاه های بتن ساز قدیمی است و سبب تولید فوم بتن می شود.

دستگاه فوم بتن بر اساس میزان قدرت و ویژگی و برندهایی که دارد دسته بندی های مختلفی را شامل می شود.

اجزای دستگاه فوم بتن شامل میکسر، مونو پمپ، واحد فوم ساز، بالابر سیمان، تابلو برق و کمپرسور و شاسی است.

حال سوال اینجاست که روش کار دستگاه فوم بتن چیست؟ و در واقع به چه صورت عمل می کند.

مرحله اول:

مربوط به ساخت مواد پر کننده است و نیاز است که میکسر دستگاه حرکت نماید و ماسه بادی و سیمان را با آب ترکیب کند این گزینه بسیار مهم است که سطح یکنواختی از ترکیب ایجاد شود.

مرحله دوم:

پس از آن نیاز است که از بخش کف برای کف ساز استفاده شود و رقیق سازی صورت بگیرد در واقع یک سری سطح کفی ایجاد می شود که از پمپ هوا و لوله های مخصوص استفاده می کند.

مرحله سوم:

گام بعدی مربوط به یکنواخت سازی سیمان و هوا و آب است و نیاز است که حباب هایی که ایجاد می شود سطح مقاومت و پایداری خوبی در فوم بتن ها ایجاد نماید. این سطح به طور کلی بر اساس ملاط ارزیابی می شود.

مرحله چهارم:

پس از اینکه مخلوط آماده شده نیاز به عملکرد پمپ و پمپاژ است به طوری که باید طبق ضخامت در نظر گرفته شده پمپاژ صورت بگیرد.

الزام استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟

در واقع میکسرهایی که برای فوم بتن طراحی شده اد سبب می شود تا تفاوت آن با بتن معمولی مشخص شود و این روند سبب می شود تا مقدار زیادی از فوم فراهم شود و ترکیب معینی از اجزای تشکیل دهنده بتن را ترکیب کند.

درست مانند یک دستگاه اسپرسوساز که کف شیر خوبی تهیه می کند این دستگاه نیز باید فوم بتنی با تراکم کم و وزن سبک تهیه کند تا در نهایت سازه از نظر سایت موقعیت خوبی داشته باشد.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟

مزایای استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟ این دستگاه دارای عملکرد پایدار و کارایی بالایی است. کیفیت اختلاط را افزایش می دهد.

از نظر آب بندی وضعیت خوبی دارد، زمان تخلیه آن کوتاه است و سبب می شود که حجم فون بتن در میکسر کم نشود.

از سوی دیگر عمل آوری آن استاندارد بوده و بدون حباب شکنی صورت می گیرد. در زمان خطر سیستم قطع فوری برای آن در نظر گرفته شده است و طراحی آن به صورتی است که بدون لرزش و صدا بوده و دارای شاسی و بدنه مقاوم است.

شاید هزینه گران دستگاه فوم بتن یکی از معایب آن محسوب شود اما با توجه به کارایی بی نظیری که دارد گزینه خوبی محسوب می شود

هزینه استفاده از دستگاه فوم بتن چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه استفاده از دستگاه فوم بتن بر اساس موقعیت پروژه ارزیابی می شود و این دستگاه هم برای فروش و هم اجاره در اختیار مشتری قرار می گیرد و کیفیت بی نظیری دارد.

 

 

قیمت خرید دستگاه فوم بتن

قیمت خرید دستگاه فوم بتن

بیشتر بخوانیم ?  ساخت دستگاه فوم بتن

قیمت خرید دستگاه فوم بتن چگونه است ؟

در راستای خرید دستگاه فوم بتن باید به یک سری نکات دقت شود. اینکه می بایست نوعی خریداری شود که محیط پروژه سازگار است و نیاز به پرداخت اضافی هزینه نباشد.

در پاسخ به سوال اینکه پارامتر اثر گذار در قیمت دستگاه فوم بتن چیست ، باید گفت که قطعاتی که در آن استفاده شده، جنس بدنه و میزان کیفیت مهمترین موارد هستند.

ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب بهترین دستگاه فوم بتن چیست؟

برای انتخاب دستگاه فوم بتن باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

۱- دستگاهی انتخاب کنید که از نظر میکسر و پمپ قوی باشد.

۲- بهتر است محیط پروژه را در ابتدا محاسبه کنید و سپس به دنبال دستگاه مورد نظر باشید.

۳- گاه برخی از برندها از نظر قیمت بسیار گران هستند و نیاز به زیاد نخواهی داشت.

۴- سعی کنید به سراغ دستگاهی بروید که در نهایت برای پروژه های مشابه و متفاوت استفاده شود.

۵- به میزان برق مصرفی و نوع موتور برق دقت کنید.

۶- گاه در راستای بالابر سیمان مشکلاتی ایجاد می شود و باید دقت لازم را داشته باشید.

کلام آخر

ساخت فوم بتن از فرمولاسیون خاصی پیروی می کند و دارای میزان مشخصی دارد. برای این که کیفیت بتن افزایش یابد باید استانداردهای لازم در ساخت فوم بتن رعایت شود تا محصول بدست آمده کیفیت بالایی داشته باشد.

هما فوم بتن می تواند اطلاعات لازم را در خصوص فوم بتن چیست در اختیار شما قرار دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناسان هما فوم بتن تماس بگیرید.

سؤالات متداول

۱دستگاه فوم بتن چیست؟
دستگاه فوم بتن برای تولید و تامین مخلوط فوم بتن استفاده می شود و در لیست وسایلی است که در سایت های ساختمانی از آن استفاده می شود. بتن فوم در واقع به واسطه میکسر فوم بتن ساخته می شود و در نهایت وزن سبکی دارد و به نوبه خود نقش عایق را ایجاد می کند.
۲مزایا و معایب استفاده از دستگاه فوم بتن چیست ؟
این دستگاه دارای ویژگی های متنوعی می باشد که از جمله آن ها می توان به مواردی اشاره کرد. این دستگاه دارای عملکرد پایدار و کارایی بالایی است. کیفیت اختلاط را افزایش می دهد. از نظر آب بندی وضعیت خوبی دارد، زمان تخلیه آن کوتاه است و سبب می شود که حجم فون بتن در میکسر کم نشود….
۳قیمت خرید دستگاه فوم بتن چگونه است ؟
در راستای خرید دستگاه فوم بتن باید به یک سری نکات دقت شود. اینکه می بایست نوعی خریداری شود که محیط پروژه سازگار است و نیاز به پرداخت اضافی هزینه نباشد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن مشاوره و فروش

09124210058
09124806310


 
با ما در تماس باشید
https://www.homafoambeton.com/
close-link
Click Me