پمپ فوم بتن

قیمت فوم بتن
قیمت فوم بتن
فروردین ۸, ۱۴۰۰
ساخت دستگاه فوم بتن
ساخت دستگاه فوم بتن
فروردین ۸, ۱۴۰۰
نمایش همه
پمپ فوم بتن

پمپ فوم بتن

پمپ فوم بتن یک دستگاه کارآمد است که روند حمل و نقل و پمپاژ بتن را به سادگی انجام می دهد. اینطور که مشخص است این دستگاه دارای کاربرد مناسبی است و می تواند در مدل های مختلف با سطح کارایی متفاوت مورد نیاز مشتری عرضه شود.

پمپ فوم بتن چیست؟

برای انتقال بتن ها از دستگاه های مختلف استفاده می شود مثلاً بتن های آماده به واسطه کامیون هایی که دارای تانکر های گرداننده هستند منتقل می شوند. اما دستگاه پمپ فوم بتن وجود دارد که برای انتقال بتن مایع یا سبک استفاده می شود. دستگاه فوم بتن از طریق پمپاژ، فوم بتن را به محل مورد نظر منتقل می کند.
دستگاه فوم بتن پمپی در مدل های مختلف وجود دارد. دستگاه فوم بتن پمپی در مدل های تک فاز و سه فاز طراحی شده است. این دستگاه ها دارای منو پمپ برای انتقال فوم بتن هستند. قابلیت روزانه تولید برای آنها ۱۰ الی ۱۰۰ متر مکعب فوم بتن ارزیابی می شود که بر اساس نوع دستگاه مشخص می شود.
چیزی که برای دستگاه فوم بتن مهم است قابلیت پمپاژ است و معمولاً دستگاه های فوم بتن پمپی تا ارتفاع ۴۰ متر پمپاژ را پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر در دستگاه میکسری وجود دارد که دارای ظرفیت بین ۱ الی ۷/۱ متر مکعب هستند که طبق سفارش مشتری ارزیابی می شود.

یکی از بخش های مهم پمپ بتن شاسی چهار چرخ نیسانی است که با کمک فنر طراحی شده است. در این محصولات از سیستم فون انژکتور اتوماتیک استفاده شده است و دارای اسکرو برای انتقال سیمان با دینام ۵/۵ هستند.

بر روی دستگاه نمایشگر دیجیتال آب با سیستم قطع اتوماتیک وجود دارد. همینطور کمپرسور و الکتروموتور تولید هوا نیز دیده می شود و فوم انژکتور و کنتور و پمپ آب وجود دارد.

 

انواع پمپ فوم بتن

انواع پمپ فوم بتن

بیشتر بخوانیم ?  افزودنی بتن

انواع پمپ فوم بتن

مونو پمپ ها یکی از مدل های رایج پمپ فوم بتن محسوب می شوند. یکی از کاربردهای مونو پمپ ها در پمپاژ بتن های سبک سلولی هستند. این گزینه در خط تولید بلوک های سبک و همینطور در دستگاه های پرتابل کف ریزی با فوم بتن صورت می گیرد و کیفیت خوبی دارد.

در این زمینه تعامل گسترده ای نیز با انجمن بتن سبک سلولی ایران صورت گرفته است و پمپ بتن موجود در بازار مورد تایید انجمن است.

مونو پمپ ها در مدل های سه فاز و تک فاز طراحی می شود. در واقع سبک تولید دستگاه فوم بتن بر اساس نصب دریچه شستشو بر روی باکس ورودی پمپ ارزیابی می شود. این دریچه ها کمک می کنند تا شستشو کامل در این ناحیه صورت بگیرد.

یکی از مدل های پمپ فوم بتن، مدل بوم است. این نوع پمپ در پشت کامیون اجرا می شود و به واسطه بازوی متحرک سبب می شود که بتن به جای مشخص پمپاژ شود. این مدل از پمپ بتن برای پروژه های که شامل ساخت و سازهای بزرگ هستند استفاده می شود و در هزینه ها و نیروی کار صرفه جویی صورت می گیرد.

مقایسه انواع پمپ فوم بتن

یک نوع از پمپ فوم بتن وجود دارد که به نسبت مدل بوم، پمپاژ کمتری دارد. این مدل پمپ ها نیز سوار کامیون می شود و برای بتن ریزی نیاز به شیلنگ فلزی با انعطاف بالا است.

معمولاً این شیلنگ ها به صورت دستی به هم وصل می شوند و بتن را به محل مورد نظر پمپاژ می کنند. این مدل از پمپ ها معمولاً در ساخت و ساز برای پروژه های کوچک گزینه بسیار خوبی هستند مثلاً استخرها و پیاده رو ها به واسه این سبک پمپ بتن کار می کنند.

مدل دیگری از پمپ بتن وجود دارد که برای انتقال بتن ها در محل های خاصی استفاده می شود. مثلاً معادن و تونل ها از موارد پر مصرف این گزینه هستند این سبک از پمپ بتن ها کمتر استفاده می شوند و مشهور به مدل های بتن اکسید یا ریلی هستند.

 

قیمت پمپ فوم بتن

قیمت پمپ فوم بتن

بیشتر بخوانیم ?  کاربرد فوم بتن

نحوه ساخت دستگاه فوم بتن

در ساخت و تولید دستگاه فوم بتن نیاز به دقت بالایی است مثلاً در مدل های قابل حمل آن باید برآورد دقیقی روی حجم بالای بتن ریزی صورت بگیرد چون معمولاً در برج هایی با ارتفاع بسیار بلند استفاده می شود .

این پمپ ها روی شاسی های مخصوص قرار می گیرند و خاصیت کششی باید در ساخت آنها لحاظ شود از سوی دیگر معمولاً موتور برقی که برای این سبک از پمپ بتن استفاده می شود بسیار مهم است.

در ساخت دستگاه فوم بتن تخصصی شرایط به شکل دیگری دنبال می شود این مدل از پمپ ها در تونل ها و معادن استفاده می شوند و مجهز به ریل هستند از سوی دیگر مکانیزم تخصصی به کار رفته در آنها توسط مهندسین بررسی می شود و ساخت آن باید به صورتی باشد که بتوان از آن در سازه های مختلف استفاده کرد.

۵ نکته مهم در خرید دستگاه فوم بتن

در راستای خرید دستگاه فوم بتن باید به این ۵ نکته دقت کافی داشته باشید.

نکته اول در خصوص سرعت است. شما باید پمپی را انتخاب کنید که سرعت کار آن مناسب با محل ساخت و ساز شما باشد.

نکته نوع حجم و میزان پمپاژ پمپ بتن است که موضوعی بسیار مهم است. در واقع چون استفاده از دستگاه فوم بتن سبب می شود که نیروی انسانی کمتری استفاده شود بنابراین باید میزان پمپاژ صورت گرفته به اندازه کافی باشد.

موضوع دیگر کیفیت موتور پمپ فوم بتن است که باید از نظر مصرف برق و سطح توان ولتاژ برق بررسی شود.

معمولاً در راستای استفاده از پمپ بتن شرایط آب و هوایی دخالتی ندارد اما حال محیط پروژه به قدری مشکلساز است که می تواند ساختار کار را زیر سوال ببرد بنابراین سعی کنید بدانید که به چه مدل پمپ بتن نیاز دارید.

قیمت پمپ فوم بتن

در خصوص هزینه پمپ فوم بتن نکته جالب اینکه شما دیگر درگیر هزینه های نیروی انسانی و حمل و نقل و سایر هزینه های اضافی نیستند و یک روش اقتصادی برای شما محسوب می شود. کیفیت، مدل، حجم، میزان پمپاژ از عوامل مهم در قیمت پمپ بتن محسوب می شود و باید دقت کنید که محصول مناسب با پروژه خود را خریداری نمایید.

 

در ادامه بخوانیم ?  قیمت فوم بتن

 

سؤالات متداول

۱پمپ فوم بتن چیست؟
برای انتقال بتن ها از دستگاه های مختلف استفاده می شود مثلاً بتن های آماده به واسطه کامیون هایی که دارای تانکر های گرداننده هستند منتقل می شوند. اما دستگاه پمپ فوم بتن وجود دارد که برای انتقال بتن مایع یا سبک استفاده می شود. دستگاه پمپ فوم بتن از طریق پمپاژ، فوم بتن را به محل مورد نظر منتقل می کند.
۲انواع پمپ فوم بتن ؟
دستگاه فوم بتن پمپی در مدل های مختلف وجود دارد. دستگاه فوم بتن پمپی در مدل های تک فاز و سه فاز طراحی شده است. این دستگاه ها دارای منو پمپ برای انتقال فوم بتن هستند. قابلیت روزانه تولید برای آنها ۱۰ الی ۱۰۰ متر مکعب فوم بتن ارزیابی می شود که بر اساس نوع دستگاه مشخص می شود.
۳قیمت پمپ فوم بتن چگونه محاسبه می شود ؟
کیفیت، مدل، حجم، میزان پمپاژ از عوامل مهم در قیمت پمپ بتن محسوب می شود و باید دقت کنید که محصول مناسب با پروژه خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن مشاوره و فروش

09124210058
09124806310


 
با ما در تماس باشید
https://www.homafoambeton.com/
close-link
Click Me